Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Primeboots

Kategori: Shopping

I fredags skulle jag förbi centrum en snabbis. Målet var att hämta ut ett paket på Lindex och köpa jordgubbar. Men så kom jag på att stora N behövde nya fotbollsstrumpor. Inne på Intersport blev det två par strumpor och en IFK funktionströja till träningarna. Sen gick jag in på Papilles för att köpa något gott till kvällen. Där inne frågade killen om jag hittat något på utförsäljningen. Utförsäljningen? Jo bredvid den vanliga Intersport hade dom en tillfällig utförsäljning. Såklart var jag tvungen att kika in där. Det blev ett par Nike skor och en fleece till lilla N. Stora N fick en fleece, en landslagströja med nr 20 Toivonen och ett par träningsshorts. Betalade 510:- för allt, mycket bra.
Hastade vidare och såg att Svan skodon hade 50% på allt i hela affären. Kunde inte låta bli att gå in där också. Gissa om jag blev lycklig när jag hittade ett par Ascot från Primeboots i min storlek. Har kikat på dem ett tag men tyckt att dom är rätt dyra, men för halva priset är det ett kap. Japp dom fick flytta hem till mig och min överfulla skopark. Blev en söt knallrosa vas från LOB också när jag ändå hade kortet uppe. Fick faktiskt med mig Lindexpaketet och jordgubbar också.

Mina nya snygga skor, så nöjd!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: