Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Nelly.com

Kategori: Shopping

Häromdagen blev det lite REA shopping igen, den här gången från Nelly.com
Förut ville stora N gärna ha ett par Converse men jag har varit lite emot det. Tycker inte det är en så bra sko att springa omkring och leka i. Dessutom är det inte så kul när varenda unge har dom. Nu hittade jag ett par fina oranga skor från Diesel på 70% REA. Snyggare än Converse tycker jag och stora N gillade dom skarpt. Det blev också ett par leggings till mig från LA Inc, en långärmad tröja till stora N som jag hoppas skall passa till vintern och ett par jeansleggings till lilla N, båda från Name it. Allt gick på dryga femhundringen. Riktigt bra tycker jag.

Stora N's skor och mina leggings

Kommentarer


Kommentera inlägget här: