Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Lovely Livly

Kategori: Shopping

Igår när jag såg att Oiidesign hade 25% på Livly var jag inte sen att klicka mig in för att kika. Jag tycker dom har mycket fint men också en del som är lite "tantigt" på småflickor. Vi shoppade tidigare två sommarklänningar till lilla N som är jättesöta. Den här gången blev det påfyllning av tights, det behövs alltid. Köpte storlek 6 som borde passa bra till hösten/vintern. Livly är ganska smala i modellen på sina tights så dom sitter bra på lilla N trots att de flesta andra tights/leggings brukar vara ganska lösa.
 
Blev favoritmodellen med "kjol" vid fötterna (citat från lilla N) i svart och rosa
Och en likadan modell på mössa som hon hade förra året, men den här gången i grått
 
Eftersom jag har ett VIPkort på Oii som alltid ger 10% även på REA blev priset ännu bättre. Tack Oiidesign!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: