Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Dolomite

Kategori: Shopping

Idag var fritids stängt så stora N var hemma med mig. Lilla N fick gå till dagis. Hon älskar att vara där och ibland är det skönt att bara vara med ett barn. Vi startade dagen med frukost framför tv'n. Efter att ha slöat lite åkte vi en sväng till centrum. Jag kunde inte låta bli att smita in på Svan skodon igen för en sista titt. Självklart hittade jag ett par skor. Den här gången ett par vattentäta höst/vinter kängor från Dolomite. Viste inte att dom gjorde skor, för mig är Dolomite förknippat med dunjackor. Skorna var iallafall super sköna och lätta. Blir perfekta att promenera i när det blir kallare. Fick också med ett par benvärmare. Sen hittade jag några grejer på Saracecilia också, men dom får ni se en annan dag. Stora N fick en bok till från hans favorit serie Dagbok till alla mina fans och en "pysselbok" i samma serie.
På eftermiddagen har jag städat lite och gjort grunden till en fotbollsplanskaka som killarna skall få mumsa på imorgon på fotbollsavslutningen. Snart kommer familjen O hit på middag. Trevligt!

Mina nyaste skor

Kommentarer


Kommentera inlägget här: