Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Champagne och småplock

Kategori: Familjen

Igår hade vi en riktigt mysig kväll. Efter hämtning drog vi igång grillen och grillade korv och marschmallows. Sen fick ungarna jordgubbar och hemgjord vaniljglass. Glassen gjorde jag i min lilla OBH Nordica jag fick när jag fyllde år.
Efter nattning plockade jag och M fram en massa gott. Det var 3 sorters salami, två från Mariannes och en från Papilles som ligger i Centrum. Där köpte jag också en grymt god buffelmozarella. Sen hade vi brie ost, skagenröra, lite olika grönsaker och svenska jordgubbar. Vi öppnade också en jättegod Champagne, en Moet grad vintage.
Sen satt vi och mös resten av kvällen. När Champagnen var slut var vi det med. Alltså sovdags.

Kvällen i bilder

Kommentarer


Kommentera inlägget här: