Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Barnfritt

Kategori: Familjen

Jag säger det igen, åh vad livet blir lättare när det är fint väder och sol. Idag hade jag inte lyxen att vara ledig trots att det är en "klämdag". Men jag började dagen med en promenad innan jag satte igång att jobba. Under dagen har jag/vi också passat på att portionera ut ungarna till mormor och farmor. Det var tänkt att vi skulle ha en barnfri helg men hade skrivit lite fel i kalendern, det är tydligen fotbollsmatch för stora N imorgon. Så vi bryter av det barnfria med fotbollsmatch i Täby.
Efter jobbet idag passade vi på att gå till Terassen och äta en barnfri middag i det härliga vädret. Så skönt att kunna prata utan att bli avbruten. Vad vi pratade om, mest jobb. Så kul är vi.
Nu är det soffan och fotboll som gäller.

Min dag, promenad, utsikt och mat (kanske inte i dem ordningen, min telefon brukar vilja kasta om bilderna ibland)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: