Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Älskade ballerinas

Kategori: Familjen

Jag älskar ballerinas! Har inte alls lärt mig att gå i högklackat. Är så avis på dom som kan gå snyggt i klackar. Jag mer stapplar fram än går, dessutom känner jag mig som en jätte. Kan bero på att jag inte är gift med den längsta mannen i världen (men den bästa!) och att jag är ganska lång och inte direkt mager. Inte mager alls, mer motsatsen... Därför älskar jag ballerinas. Jag kan gå helt normalt och bli inte mer än någon centimeter längre än jag egentligen är. Jag har ett par svarta favoriter från Chloe. Men ett par räcker ju inte. Nu har jag köpt ett par likadana fast i en annan färg. Dom är så himla sköna. Sen har jag ett par godingar från Louis Vuitton som inte blivit använda än. Skäms på mig!! Nu är dom iallafall framplockade och skall absolut bli använda.

Mina nya Chloe och de inte nya men oanvända LV. Snygga va!?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: