Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Uttråkad

Kategori: Familjen

Åh vad jag vill ha semester NU! Känns som att hela Sverige har semester förutom jag. Att jag inte har så mycket att göra underlättar inte så mycket, jag måste ändå vara tillgänglig för frågor hela tiden. Förra veckan rensade och städade jag ungarnas rum. Får väl ge mig på resten av lägenheten nu.
För att få dagarna att gå lyssnar jag på podcasts. Brukar lyssna på Hanna&Amanda och Adam och kompani. Nu har jag hittat Värvet, där har jag en hel del att lyssna ikapp.
För att göra något kreativt (och för att jag var sugen) slängde jag ihop en liten rabarberpaj med cocoscrumbel. Den kommer jag och M moffa i oss senare ikväll.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: