Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Tennis och paj....igen

Kategori: Familjen

Fortfarande inget nytt.
Började dagen med tennis. Jag tycker det gick sådär men M tycker att jag har blivit mycket bättre. Får väl lita på honom....
Efter lunch fixade jag ihop en paj. Inte en rabarber dock. Den här gången tömde jag frysen på bär så det blev hallon/blåbär. Annars samma recept som tidigare. Har jag sagt att jag är en vanemänniska? Nu kommer mitt liv kretsa kring paj, tennis och Erik Lallerstedts curry/lime dressing (den är grymt god!!) tills jag hittar något annat som jag kan haka upp mig på.
Sen kom svärmor och U hit och fikade på pajen och en massa köpekakor.
Nu har M och ungarna gått till fotbollsplanen. Själv tänkte jag läsa lite innan jag fixar kvällens gourmet middag, korvstroganoff med ris.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: