Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Sooool

Kategori: Semester

Vi har set så himlans bra. Vädret är underbart, ungarna leker, trevligt sällskap, god mat, vad kan man mer begära? Skulle väl vara vattentoalett då... men jag har min hjälte M som går med mig till dasset och sanerar det på spindlar.
Igår åkte alla utom jag och stora N till en närliggande stad på marknadsdag och för att handla mat.
Här "hemma" njöt vi av solen, läste, lyssnade på podcasts, badade med "munkarna" och bara njöt av tystnaden och lugnet.
När de andra kommit hem smet jag och fru R iväg på en liten promenad och plockade bär.
På kvällen blev det Settlers såklart. Gissa vem som vann för andra kvällen i rad :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: