Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Lös tand

Kategori: Familjen

Nä här händer inte mycket. Sitter hemma framför datorn hela dagarna. Inte mycket att göra men måste vara tillgänglig för frågor.
Efter jobbet spelade jag M och stora N tennis. Börjar bli en rolig vana. Gäller att passa på när det finns mycket tider, dessutom kostar det bara 100:- i timmen för medlemmar nu på sommaren.
Annars har jag brutit köpstoppet. I ren tristess shoppade jag en Paul Frank tröja till stora N på HM (!?!) sen blev det en klänning och ett par shorts till lilla N. Allt gick på ca 200:- så det räknas knappt.
Det mest "spännande" som hänt är att jag hittade Celcius på Coop i centrum. Nu blir jag både pigg och smal, eller.....?
Sen har lilla N en lös tand, hennes första. Väldigt spännande, sen gör det lite ont också.

Oj vad jag orkade i dag när vi spelade tennis, måste bero på superdrickan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: