Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Barkaby outlet

Kategori: Shopping

Idag på lunchen åkte jag och 4 kollegor till outleten i Barkaby för lite lunch och shopping. Blev ingen lunch för mig dock, majoriteten ville äta tidigare än vad som passar min pf. Men jag gick och hälsade på en gammal kollega istället. Hur trevligt som helst då det var ett bra tag sen vi sågs.
Sen mötte jag upp de andra och vi gick runt och kikade lite. Blev inte mycket shopping för mig, ett schampo och en present till min lillebror som fyller år nästa vecka.
Schampot är ett after sun schampo, det är superbra när man är på semester och badar i klor och saltvatten. Håret blir så mycket bättre än med vanligt schampo. Det jag köpte idag kommer från Matrix.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: