Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Äntligen fredag

Kategori: Familjen

Usch vilken vecka, är alldeles snurrig i huvudet. Inte nog med att vi har haft rätt mycket att göra, jag backar dessutom upp ett annat konto samtidigt som jag skall göra handover för båda kontona. Skönt att det är fredag!
Idag har jag haft stora N hemma. Vi tog en sväng till Centrum på lunchen och köpte en ny fotboll, lite nya hårband och en ny vattenflaska. Sen blev det ingredienser till en tårta som stora N ville fixa. En glass han han med att få i sig också.
Hemma igen jobbade jag och stora N fixade tårta. Jättefin blev den!
Ikväll mös vi med tårta och rosa champagne. Jag fuskade och åt en stor bit, gott var det.
Nu blir det soffhäng resten av kvällen, och Champagne såklart.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: