Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Tant

Kategori: Allmänt

Igår fyllde jag 40 och är nu officiellt tant. De senaste dagarna har bestått av firande. Det började i fredags eftermiddag på jobbet då jag och 2 andra som också fyller/fyllt 40 firades med tårta, sång och presenter. Jag fick en söt muffins skål i porslin och presentkort hos Kakburken.
I lördags var det min och M's dag på stan (som jag skrev om tidigare) och i söndags var släkten här på födelsedagsfika. Vi bjöd på köpetårta, vit kladdkaka med cremefraiche glasyr och bär och en vanlig kladdkaka. En massa presenter fick jag också bl.a. en superfin elvisp från Dualit, glassmaskin från OBH Nordica och presentkort på Sturebadet och Åhléns.
Igår väcktes jag av familje med sång, frukostbricka och paket. Finaste plånboken från Gucci låg däri. På kvällen åt vi oxfilé (barnen åt korv och kycklingspett) drack rödvin (inte barnen) och kalasade på tårt och kakresterna från i söndags.
Tack för alla fina presenter och blommor!!

Några av alla fina presenter jag fått

Kommentarer

  • dingömamman säger:

    Du anar inte vad skönt det är att ha en annan tant i sällskapet. Det lär blir färre gliringar framöver :-) Grattis i efterskott! Det var riktigt fina presenter du fick. Kram

    2013-01-30 | 13:15:31
    Bloggadress: http://lidingomamman.blogg.se

Kommentera inlägget här: