Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Ledig dag

Kategori: Shopping

Jag började jobbveckan med att vara ledig. Skolan och fritids var stängda idag så jag hade passat på att boka klipptid till mig och stora N. Innan klippningen blev det en trevlig lunch på Café fix, jag åt en ceasarsallad och stora N en varm smörgås. Efter lunchen blev det en snabbvisit inne på Westermalms gallerian. Jag hann naturligtvis hitta ett par supersöta gummistövlar till lilla N inne på Noa Noa. Självklart kunde jag inte låta bli att köpa dem, men för 270:- känns det som ett fynd.
Efter klippningen åkte vi förbi Centrum hemma på ön, skulle hämta ut ett paket på Lindex. Vi slank in på Liten på Ön och hittade en snygg tröja från Mini Rodini till stora N. Båda sakerna var naturligtvis på rea.
Tror jag sagt det förut men nu får det nog vara slutshoppat på ett tag.

Stövlar och tröja i halvdana blixtkonstiga mobilbilder.....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: