Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Kolhydrater

Kategori: Ätbart

Om exakt 6 veckor åker vi på semester. Semester betyder i det här fallet sol, bad och värme. Sol, bad och värme betyder bikini och små söta klänningar. Just nu är min kropp och bikini en vinnande kombination. För att inte skrämma iväg alla andra stackare från stranden har jag börjat hetsbanta. Eller inte hetsbanta direkt men jag försöker hålla mig undan kolhydrater. Antar att det är en variant av LCHF men eftersom jag inte gillar för mycket fett blir det mer LCLF. Inget jag tror på i längden men som snabbfix funkar det bra.
Kvällens latmat (också lyxmat) blev Skagenröra, löjrom, cremefraiche och rödlök. Jobbigt det låter va?

Dagens middag

Kommentarer


Kommentera inlägget här: