Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Country Dreams

Kategori: Shopping

Om man köper något som är till nästa år kan man väl nästan säga att det inte gills. Jag har ju "typ" lovat att inte köpa fler skor till lilla N men det är ju så svårt såhär i REAtider. Den här gången kollade jag faktiskt med M först och när han gjorde tummen upp så var det bara att klicka på köp. Tur att jag har en sån förstående man som verkligen förstår att en liten tjej verkligen behöver minst ett par UGGs, för det var just ett par uggisar jag klickade hem. Det var Countrydreams som hade 50% och jag lade beslag på sista paret i stl 29. Den här gången ett par i "orginalfärgen" chestnut. Tror det blir hur bra som helst.
 
Jo jag köper saker till stora N också, men det är svårare att fynda grejer till en kille i st140 än till en tjej i stl 110. Skall svänga förbi Lindex och hämta ett paket som bla innehåller ett par nya jeans till stora N (och ett par glitter ballerinas till lilla N men det behöver vi ju inte låtsas om.... ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: