Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Barkaby och Champagne

Kategori: Shopping

Gårdagen började med ett besök ute i Barkaby på outleten. Lämnade M hemma med ungarna och åkte med lillebror. Hittade som vanligt inget till mig men en söt tjocktröja med dragkedja från Roxy till lilla N. M fick en mössa från G-star och stora N fick jackpotten med två funktionströjor från Nike, en kortärmad Arsenal och en randig långärmad och sen superfin vindjacka från Quicksilver.
På eftermiddagen åkte vi hem till pappa, där bjöds det på
Champagne (gula änkan) och marockanska köttbullar. Till efterrätt blev det ris a la malta och sen fruktkaka till kaffet. Tyvärr var väl ingen av rätterna någon favorit hos mig. Men jag var nöjd med min Champagne :)
Barnen fick också sina julklappar stora N fick ett Skylanders start kit till Wii (lycka!!) lilla N fick en rosa CD spelare. Sen fick de också några böcker. Jag fick en väldigt väldigt försenad födelsedagspressent, en bakbok av Mia Öhrn.

Stora N's fina jacka

Kommentarer


Kommentera inlägget här: