Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Tröstshopping

Kategori: Shopping

Idag skulle jag gått och tittat på Soran Ismail och Magnus Betnér. Innan det skulle jag ätit middag med M och herr och fru B på Boquerian. Det blev inte så. Min magkatarr slog till och jag fick snällt stanna hemma. Usch vad trött jag är på min strulmage. Hoppas den blir bättre snart. Just nu knaprar jag Omeprazol och mjölksyrebakterietabletter.
För att pigga upp mig lite passade jag på att shoppa på Campadre. Fick ett mail med en rabattkod på 250:- om man köpte för mer än 500:-.
Jag köpte lite grejer från Mini a Ture.
En vinterjacka till lilla N som jag tänkte hon skulle ha nästa säsong
Sen blev det ett par stövlar, också dom till lilla N.
Och till sist en höst/vår jacka till stora N
Allt gick på knappa 800:- vilket känns som ett riktigt kap.



Kommentarer


Kommentera inlägget här: