Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Så var det söndag

Kategori: Familjen

Började dagen med frukost i soffan framför julkalendern. 

Sen åkte jag och handlade medans resten av familjen gick ut och åkte pulka och snowracer. Jag måste verkligen skaffa mig ett par bra skidbyxor, det har jag inte nu så pulkaåkning blir aldeles för kallt och blött för mig.
När dom kom hem blev det varm choklad med marshmallows
Egentligen skall det väl vara minisar men det hade vi inga hemma.

Sen blev det ett parti plockepinn (som lilla N fått i adventspressent)

Nu blir det snart våffellunch. Sen tänkte vi göra lite julgodis innan det är dags för stora N's handboll. Sen är nästa dagen och helgen slut. Men snart är det jul och då får jag ha familjen hemma riktigt länge.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: