Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Nu är det klippt

Kategori: Familjen

Igår var lilla N hemma med mig. Vi var hemma och hängde på förmiddagen och efter lunch åkte vi in till stan för att klippa oss. Vi går till samma frisör hela familjen. Det var aldeles för länge sen jag var och klippte mig och jag har blivit riktigt långhårig. Skönt att bli av med några centimetrar och alla slitna toppar. Efter mig var det lilla N's tur. Hon klippte också bara topparna. Det bästa var att hon fick två rosa hjärtan sprayade i  håret, ren lycka.


Idag var stora N och klippte sig. Han klipte av sitt "långa" hår till en cool frisyr inspirerad av Neymar. Knappt så man känner igen honom, men han blev verkligen jättefin!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: