Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

14 år

Kategori: Familjen

Idag firar jag och M 14 år. Egentligen är det ingenting vi firar, nu är det ju bröllopsdagen som gäller. Men M den rackarn överraskade mig med en pressent. En klocklåda eller vad man skall kalla det. Alltså en låda man förvara klockor i.

Eftersom jag inte har 12 klockor fyllde jag på med lite armband. Perfekt, nu får jag äntligen lite ordning på mina grejor. Underbart när någon vet vad jag behöver utan att jag vet om det själv.

På eftermiddagen åkte vi hem till familjen B och åt fajitas och drack Champagne.
Gott var det! 
Till efterrätt hade vi med oss en vit kladdkaka, grädde och jordgubbar.

Mycket trevlig kväll som alltid. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: