Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Shopping

Kategori: Shopping

Bara för att jag är på semester betyder inte att jag tar semester från shopping. Jag har spanat lite på Blocket efter café stolar från Fermob som vi kan ha som extrastolar. Hittade några till ok pris men tänkte att jag kollar om det finns några på REA. Och visst gjorde det de. På Rum21 hade de 30%! Självklart slog jag till då priset bara var 100:- mer per stol än det nedprutade Blocket priset. Fyra stolar blev det, sen slog vi till på ett cafébord storlek större också. De nya möblerna skall vi ha på balkongen, men de kan enkelt lyftas ut till uteplatsen. Färgen blev praktiska (OBS ironi...) Linen vilket är typ vit. Så nöjd!
Stora N är också nöjd, han köpte en Barca tröja med Neymar på marknaden som drog in till hotellet igår. Lilla N hittade inget så hon var inte lika nöjd.

Våra nya möbler, fast bordet är 57*77 inte 57*57 som på bilden. Färgen är den som stolen är i.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: