Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Omöjligt uppdrag

Kategori: Shopping

Igår åkte jag M och lilla N in till stan för att shoppa bikini till mig=mission imposible. Vad jag än provade kändes det som att halva rumpan hängde utanför, vilket vissa gånger också var sant.... Nu måste jag erkänna att jag var rätt lat och inte sprang omkring på en massa olika ställen utan var bara på Åhléns. Tillslut blev det en färgglad sak från Å och en spräcklig från Esprit. Tillsammans gick det på 278:-, rea på rean. Dessutom hade jag presentkort så det var typ gratis.
Sen smet vi ner på barnavdelningen och hittade en Molo bikini till lilla N för 99:- Nu är vi redo för sol och bad.

Våra bikinis

Kommentarer


Kommentera inlägget här: