Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Morgonshopping

Kategori: Shopping

Idag startade jag dagen med Livly shopping. Jag har ju börjat tycka om deras kläder mer och mer. De är fina och framför allt sköna och bra kvalité. Att lilla N tycker om kläderna är ju också ett plus. Nu hade dom 60% på sida och det blev två T-shirts, ett par tights, en kortärmad klänning (i större storlek till nästa år) och en långärmad klänning till vintern. Allt för drygt 550:-, bra tycker jag.

Nu skall vi äta frukost, hämta upp min mamma och åka till Brevik och bada.

Morgonens shopping

Kommentarer

  • Therese säger:

    Hej!
    Hittar inte din mailadress, tyvärr. Maila mig gärna!
    Therese

    2013-08-27 | 09:58:07

Kommentera inlägget här: