Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Lite till mig

Kategori: Shopping

Nu har det blivit lite shopping igen. Den här gången blev det faktiskt lite till mig också. Först hittade jag ett par byxor hos Millami. Lite "skrikiga" kanske men med en enfärgad topp blir det nog hur bra som helst
Sen blev det en jacka från Barbour som jag hittade hos Zoovillage  Förutom den vanliga rean hade M en rabattkod som gav ytterligare 20%. Då kan man liksom inte låta bli även om jag kanske inte just behöver en jacka till. Eller, egentligen behöver man väl alltid en jacka till, gör man inte? Den här är dessutom mörkblå och inte svart som många av mina andra jackor är.
 
Sen köpte vi 2 One pieces i två olika storlekar till stora N. Jag menar först 50% och sen 20 % till på det. Då är det typ samma pris som om man skulle köpa en på Stadium. Nu har vi en födelsedagspresent och en julklapp fixad, perfekt.
Nu skall jag försöka hålla lite i pengarna så jag har något att shoppa för när jag och M åker till London.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: