Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Bröllopsdag

Kategori: Semester

Igår firade vi 10-årig bröllopsdag jag och min fina M. Tänk att han stått ut med mig i hela 10 år. Ja egentligen mer eftersom vi hade varit tillsammans 3.5 år innan vi gifte oss.
Vi hade en lugn mysig dag med lite shopping (för mig)
Jag mår fortfarande inte riktigt hundra, så vi avbokade våra middagsplaner och beställde upp room service istället. Kanske inte riktigt som vi tänkt oss men supermysigt ändå. Sen tittade vi på fotbollsmatch mellan Bayern München och Chelsea innan jag stensomnade.

Jamen just det, jag har ju fått en ny ring också. En snygging i rose gold gör sällskap med vitguldaren. Men den får ni se senare eftersom internet är segt idag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: