Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Allting har ett slut

Kategori: Allmänt

Så kom då dagen som jag både längtat efter och fasat för. Dags att lämna in dator, mobil och passerkort.
Jag började dagen med att träffa några gamla gamla kollegor som kom med mig över från gamla jobbet på en kaffe. Sen blev det lunch med hela avdelningen (inte bara för min skull, vi är nog en 15 stycken totalt som har eller skall sluta) och jag fick en present (tack!!) och en "korg" med en massa gott som choklad, olivolja, balsamvinäger, ost, nötter och mandlar.
Jag fick också en jättefin blomma av finaste E, tack så jättemycket!
Sen åkte jag inte hem utan raka vägen till systemet och köpte lite Champagne.
Den skall jag och M dricka nu tillsammans med löjrom och skagenröra. Kanske blir det lite glass sen också, ni vet nog vilken....

Kommentarer

  • S säger:

    Salt caramel häägen daaz!!!!!!!! :)

    2013-08-26 | 22:48:00

Kommentera inlägget här: