Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Träna

Kategori:

Imorse sparkade jag mig själv i baken och tog mig till gymmet. Har inte varit där på länge men tyckte jag kom igång lite när vi var på Aruba. Väl där cyklade jag i 30 minuter och körde sen ben lite lätt. Har ju problem med knäna och måste köra lätta vikter och ett ben i taget. Rehab är det nog mer än styrketräning, men det låter så tråkigt så jag säger att jag styrketränar och lurar mig själv lite.
När jag kom hem åt jag en god frukost bestående av citronyoghurt med färska bär och en Berocca till det. Nu känner jag mig pigg men trött i benen.

Bildbevis och frukost. Gillar att Vitamin Well nu finns sötas med Stevia, gott och nyttigt.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: