Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Reima

Kategori: Allmänt

Ja det kommer bli Reima till lilla N nästa vinter också. Jag är ju som alltid ute i god tid när det gäller kläder men har i år haft lite svårt att hitta något bra till henne vilket har resulterat i ett fasligt surfande de senaste dagarna. Till slut hittade jag ett Reima ställ till ett helt OK pris så jag slog till. Det är kanske inte är världens roligaste och snyggaste kläder men här får man gå mer på funktion. Hon har haft ett Reimaställ i år och funktionen är super, hittade henne dyngsur ute på dagisgården häromdagen, men det var bara på utsidan innsidan var snustorr. Jag köpte en storlek 116 som jag hoppas skall passa. Vi har ett par Molo byxor och en Ticket to Heaven jacka i stl 110 också, de har varit för stora i år så vi får se om dom passar nästa vinter eller om de hunnit bli för små. Nu tror jag båda barnen har kläder och skor så det räcker till nästa vinter. Lilla N skall kanske få en dunjacka eller något också. Dun kapp/jackan jag köpte på Addnature kommer nog inte passa förens om ytterligare ett år.
 
Det här kommer hon ha på sig nästa vinter
Kläderna hittade jag på h2u.se där jag också lånat bilden
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: