Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Lampa

Kategori: Inredning

Nu har jag fått upp den fina lampan från Vatt och Veke jag köpte på Campadre för nån vecka sen. Dumt nog såg jag inte att lampan och lampsladden kom i olika paket så jag fick bara med mig lampan i första vändan. Men efter en extra tur till ICA hänger den iallafall på plats. Tycker det är lite svårt med sladdarna de är ofta så långa att det är svårt att få det snyggt. Ja jag vet att man kan korta av sladden men jag är inte riktigt bekväm att pilla med sånt, har inte riktigt rätt verktyg heller. Har lite svårt med längden också, är egentligen snyggare om den hänger lite längre ner men då slår man ju huvudet i den. Hur gör ni med era lampor?

Så blev det. Håll tummarna att lilla N gillar den.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: