Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Japp jag hade rätt!!

Kategori: Allmänt

Igår ringde jag alltså till Fritidsresor för att kolla varför vi helt plötsligt skulle åka iväg 05.00 på morgonen och komma hem mitt i natten. Tyckte också att det var konstigt att vi helt plötsligt skulle åka med Tui och inte ett annat bolag som det var tidigare. Jag var 100% säker på att jag hade rätt! Kom fram och fick prata med en tjej som inte kunde se att det blivit några ändringar, men jag var rätt påstridig och helt plötsligt kunde hon se att dom som har haft om flygningarna hade varit inne och gjort en ändring i min bokning.....Hon lät lite sådär halvtrevlig med en irriterad underton, men skulle kolla upp det och återkomma. Efter en timme ringer hon tillbaka och är såååå glad och trevlig och visst hade jag rätt och självklart kunde vi göra en ombokning även om vi inte hade ombokningsskydd. Så nu skall vi åka dagen efter istället, nu flyger vi ut 06.40 och kommer hem vid 16.00. Självklart har familjen A W också bokat om.
Senare på dan fick vi mail från Fritidsresor med meddelande om att våra flygtider ändrats.... Vilket sammanträffande....

På tal om något helt annat. Tyckte vårt köksskåp var så rörigt så jag plockade ut lite för att se vad som fanns där. Hittade 5 (!!) påsar strösocker, en halvfull och fyra nästan tomma. Hur går det till? Nu har jag tömt över allt i en påse och vi har mycket mer plats i skåpet.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: