Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Tjejmiddag

Kategori: Allmänt

Igår hade vi en Barcelonaplaneringsmiddag som blev mer en tjejmiddag. Planeringen sträckte sig till att vi bestämde att första dagen shoppar vi i stan, andra dagen shoppar vi på outleten La Roca village och tredje dagen turistar vi.
 
Vi träffades på Gåshaga Sealodge som är gamla Restaurang J men varit något annan emellan. Inte varje dag man äter middag med den här utsikten
 
 
För en gångs skull körde jag inte så jag festade loss på en svartvinbärscider från Somersby. Den var riktigt god inte så sötsliskig som vissa bärcidrar kan vara. Fin färg också
 
 
Jag åt en god hamburgare med syltad rödlök, bacon, coleslaw och självklart pommes.
 
Vi satt och pratade tills restaurangen stängde, eller faktiskt lite längre men dom var gulliga nog att hålla öppet sålänge det var folk kvar. En jättetrevlig kväll så jag kan bara tänka mig hur kul vi kommer ha i Barcelona.....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: