Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Tisdagsmys

Kategori: Ätbart

Idag har jag kännt mig riktigt hängig igen, vet inte varför den här förkylningen aldrig går ur kroppen. Har iallafall möjligheten att jobba hemifrån så idag har jag suttit i soffan och jobbat.
Imorgon skall jag operera näsan och då får jag inbte vara sjuk så det är bara att hoppas på det bästa, men blir det inte värre än såhär skall det nog inte vara några problem. För att pigga upp mig själv litegrann svängde jag förbi Mariannes saluhall och köpte hem lite gott. Det blev skagenröra och löjrom, sen kunde jag inte låta bli deras underbart goda citron och marängpaj. Till M köpte jag en hallon och chokladskapelse som ser riktigt riktigt läcker ut.
Nu har vi mumsat i oss avokado med skagenröra och rårakor med löjrom, cremefraiche och rödlök (M åt sina rårakor naturella den tråkmånsen)
 
Sååå jäkla gott!! Skulle kunna äta det typ varje dag året om....
 
Nu skall vi sjunka ner i soffan titta på X-Factor och mumsa i oss de här läckerheterna
 
 
Sen får jag inte äta eller dricka något förens efter morgondagens operation och det lär inte bli förens fram på kvällskvisten så det gäller att passa på idag....
 
 

Kommentarer

  • Lidingömamman säger:

    Lycka till i morgon. Vi får se om jag känner igen dig efter ditt nose job :-)

    /Lidingömamman

    2012-09-25 | 21:31:04
    Bloggadress: http://lidingomamman.blogg.se

Kommentera inlägget här: