Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Sjuk...

Kategori: Allmänt

Jag har varit sjuk nu i två dagar, såpass att jag inte har jobbat. Ont i halsen snorig och lite feber. Igår låg jag bara i sängen eller soffan och vilade. På kvällen mådde jag faktsikt lite bättre, det halsonda hade lagt sig nästan helt. Imorse var det tyvärr tillbaka men inte lika farligt som när det var som värst. Idag var jag dessutom tvungen att släpa mig ut till stora N's skola där dom skulle ta vaccinationsspruta.
Det gick jättebra och han satt och fnittrade medans hon stack. Själv satt jag och tittade bort och koncentrerade mig på att andas eftersom sprutor är bland det värsta jag vet.
 
På väg hem plockade vi upp lilla N från dagis.
Väl hemma däckade jag i soffan igen medans stora N spelar på sitt nya Wii spel och lilla N springer omkring i sina nya klackskor
 
Det är lika bra att hon börjar öva redan nu om hon har fått mina icke befintliga gå i klackar gener.
Och såklart är det inga riktiga klackskor utan ett par prinsesskor i plast från Lekia för 59:-

Kommentarer


Kommentera inlägget här: