Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Royal Design

Kategori: Inredning

För någon vecka sedan köpte jag en deal på Groupon. En värdecheck på 200:- på RoyalDesign, för den betalade jag 19:-. Visst är det ett bra köp!?! Nu är det ju tyvärr så att jag såklart inte hittar något för 200:- , det jag hittar är ju betydligt dyrare.
 
Det jag är sugen på nu är den här superfina julgrans stjärnan från Georg Jensen
 
Eller den fina ljusstaken Season, också den från Georg Jensen
 
 
Eller den här fina lyktan light house från Norman Copenhagen
 
Eller den söta hjärtformade pajformen från Le Creuset
 
Ja något fint lär jag ju hitta det är jag säker på. Frågan är ju bara hur många hundralappar jag får lägga till. Undrar hur bra den där dealen var egentligen...
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: