Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Piggare

Kategori: Allmänt

Idag är jag mycket piggare. Tidigt tidigt imorse fick jag nog och drog ur grejerna jag hade i näsan och kunde sen sova 3 timmar i sträck, jippie!! Nu kan jag andas riktigt bra men är lite öm och svullen, känner även av plastskenorna som är kvar (dom skall bort på onsdag)

Fick ett tips igår att Hulteribulteri, en söt liten leksaksaffär här ute på ön skall stänga igen och sålde ut allt för 50-70% . Kände mig såpass pigg att jag åkte förbi för att kika lite. Hittade en söt tavla från Anna Boye till lilla N's rum. Sen blev det ett packet Fischer tips och en sko man kan öva på att knyta rosetter på också.

När jag kom hem var jag helt slut, så nu blir det soffan med en ny Family Living resten av dagen.

Tavlan...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: