Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Mörbultad

Kategori: Allmänt

Nä fy vad jag mår idag. Skönt såklart att operationen är över och att den gick bra. Men jag har en tampongliknande sak i varje näsborre som skall sitta där tills imorgon dvs jag är heeeelt igentäppt. Får typ lock för öronen varje gång jag sväljer. Inte det lättaste att sova heller. Idag skall jag bara ligga i soffan och hoppas att dagen går fort. Längtar tills imorgon när jag förhoppningsvis kan andas igen. Och nej J, inga bilder..... ;)

Kommentarer

  • Lidingömamman säger:

    Please, en liten bild :-) inte illa att se dig med en tampong i varje näsborre. Skönt att allt gått bra och vi får hoppas att dagen går fort så att du får börja andas igen.

    Kram,
    Lidingömamman

    2012-09-27 | 10:10:16
    Bloggadress: http://www.lidingomamman%40blogg.se
  • Lidingöpappan säger:

    OK Jag skulle inte ha FB:at ngn bild i ditt ställe. Krya på dig

    2012-09-27 | 11:55:48

Kommentera inlägget här: