Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Mmmm, Missoni...

Kategori: Shopping

Det lär väl inte vara någon som missat Missonis samarbete med Lindex som släpptes igår. Eller redan i måndags klockan 18 för de som varit snabba nog att registrera sig för deras VIP-shopping. Så snabb var såklart inte jag, men känner man rätt folk kanske det ordnar sig ändå.... Lidingömamman kan man lite på, så jag lade in lite önskemål och hon kämpade på som en liten iller och efter att ha blivit utslängd några gånger och stått i lååånga webköer så kunde hon tillslut lägga vantarna på en tunika till lilla N
 
 
och ett arband till mig
 
 
Nästa gång skall jag vara lite mer vaken så jag kan sköta min egna shopping

Kommentarer


Kommentera inlägget här: