Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Mer shopping!!

Kategori: Shopping

Är så himla trött på att vara hängig. Förra veckan var jag ju dunderförkyld sen blev det bättre men så igår vaknade jag med tjyvtjock hals och inte är det bättre idag. Det har blivit jobb hemifrån soffan och lär väl bli så resten av veckan om jag inte blir bättre fort. På fredag eftermiddag skall jag till stora N i skolan för då är det dags för vaccination. Undrar hur det kommer gå med tanke på att jag blir lite lätt illamående och yr om jag ser en spruta på bild, men vad gör man inte för sina ungar?
 
För att pigga upp mig blev det lite shopping. Stora N ville ha en onepiece. Hittade en på Nelly, inte äkta såklart. Den jag hittade kommer från Ie8982 och kostade ungefär 1/3 av vad en äkta skulle gått på. Men fin ändå tycker jag.
 
Sen blev det lite på REAn också.
Ett par shorts från Name it i nästa storlek. Blir perfekt till utlandsresan i februari. Så jobbigt att komma på då att alla shorts blivit för små. utbudet då är lite begränsat...
 
Och av samma anledning ett par badshorts från favoriten Paul Frank
 
Kunde ju inte låta bli att köpa de här söta skorna från Minnetonka kids till lilla N. Perfekt till våren. Eller så perfek ett par skor i mocka kan bli till en 5-åring....
 
De tre sista grejerna var på 50% REA, tänk vad mycket pengar jag har sparat idag!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: