Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Lucky Little Me

Kategori: Shopping

Ja nu har det blivit lite shopping igen. Fick mail från Lucky little me att dom hade 70% REA på vissa saker, självklart gick jag in och kikade lite. Vad glad jag blev när jag såg att den söta byxdress från Diesel jag kikat på till lilla N var med på REAN. Tycker att 599:- är lite för mycket men 179:- är helt OK.
 
Sedan fyndade jag en fin funktionsjacka från Ticket to Heaven vattentät upp til 8000 vattenpelare, blir perfekt i vår när hon växt ur sin softshell hon har nu. Också den på 70% såklart. Blir så glad när jag hittar ytterläder på REA, de är så himla dyrt att köpa på ordinarie pris. Den här skulle kostat nästan 900:- vilket jag tycker är rätt mycket pengar, 270:- däremot är ju hur bra som helst. Fin var det också tycker jag
 
 
Tydligen var det ett tidsbegränsat erbjudande för nu är de uppe på 50% igen. Vilken tur jag hade....
 
Bilderna är lånade från Lucky little Me's hemsida

Kommentarer


Kommentera inlägget här: