Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Kunde inte låta bli...

Kategori: Shopping

Ja jag är hopplös, har en fullt fungerande mobiltelefon men ända kom jag på mig själv att beställa den nya Iphone 5.
Skall bli skönt att få en bättre kamera för kameran på IPhone 4 är faktiskt inte så himla kul. Sen skall det ju vara större bättre skärm och annat lullull. Nu har vi också en julklapp fixad då stora N kommer få min gamla telefon vilket kommer göra honom överlycklig. Vi kommer stoppa in ett kontantkort i den, men mest kommer han ha den att spela på och så. Egentligen hade vi väl inte alls tänkt att han skulle få en telefon så tidigt, men så blir det iallafall.
 
Runt den 28 september säger dom att jag skall få den här skönheten hemleveread.
 
 
Då skall jag bara komma på hur jag skall få över all information från min gamla till den nya osv. Om jag inte fattar får jag väl ringa min egen lilla Apple support, Mr J kan kanske förvänta sig ett samtal runt månadsskiftet..... ;-)
En annan sak som jag kom på nu, undrar om man kan få tag på skal till den redan nu. Måste genast ut och googla

Kommentarer


Kommentera inlägget här: