Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Heppo

Kategori: Shopping

Nu har det blivit lite skoshopping igen. Heppo hade ett erbjudande som var tag 3 betala för 2 och det kan man ju inte missa. Lilla N behövde nya vinterstövlar, jag trode att jag redan köpt det men efter att ha inventerat garderoben upptäckte jag att det visst fanns vinterstövlar men inget man går till dagis i. Det jag hittade var ett par Timberland stövlar i nubuck, ett par vita Pax stövlar som påminner lite muckluckar och ett par Uggs. Nu är det kompleterat med ett par stövlar från Bundgaard. Det är ett danskt märke, stövlarna skall vara lätta, vattentäta, andas och räcka ner till -30 grader.Det blev ett par lila som jag tror skall passa ihop med hennes vinterkläder.Hoppas de håller vad de lovar....
 
 
Sen köpte jag ett par klassiska Timberland kängor. Precis vad min skogarderob behöver
 
 
 
Det tredje paret var ett par tennisskor till M. 
 
Så var vi nöjda och glada för den här gången. Fast jag letar efter ett par höstskor. Vad har man egentligen för skor på hösten? Jag har bara sneakers och boots, skulle vilja ha någonting mer men vet inte riktigt vad. Nått med kilklack kanske? Eller något utan klack....
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: