Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Fältöversten

Kategori: Shopping

 
Äntligen börjar jag må bättre, jippie!! Fick sovmorgon till nio i morse, sen åkte jag stora n och M till Fältöversten. Vi skulle byta en födelsedagströja på polarn och pyret och en radiostyrd bil som bara ville svänga åt ett håll på Teknikmagasinet. Inne på PoP kikade vi på lite olika tröjor, jag hittade en tröja med en björn på som jag tyckte var ganska fin och frågade stora N vad han tyckte, jo den är OK utan björnen och i en annan färg fick jag till svar. Det blev en svart med monster på istället.
Själv hittade jag en höst/regn jacka från Didriksons inne på Intersport.
 
Jag behövde verkligen en sån jacka, det jag har nu är en skaljacka från The North Face vilket inte känns helt OK att gå omkring på stan med. Men nu har jag en snygg vattentät jacka (till alla framtida fotbollsmatcher i ösregn)
På väg hem köpte vi lyxkaffe på Gateau, kunde inte heller låta bli deras underbara kardemummalängd.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: