Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

70 på Schuttis

Kategori: Shopping

När man går från tunnelbanan till Berzeli park där Berns Asiatiska ligger passerar man en massa roliga affärer som man gärna skulle shoppa loss i om man hade obegränsat med pengar. I torsdags gick jag och M just den vägen och vad såg jag? Jo det var 70% REA på Nathalie Schuterman. Vem kan gå förbi 70 på Schuttis utan att åtminstonde kika lite? Inte jag iallafall så jag släpade med mig M in på barndelen. Det kändes rätt urplockat men jag hittade iallafall en söt klänning/tunika till lilla N från Marc Jacobs som jag inte kunde låta bli att köpa med mig. Men alltså fy tusan vilka priser, vem köper så dyra kläder till sina barn? Nu pratar vi fyrsiffrigt för en typ T-shirt, ja OK från Dior men ändå....
 
Söt liten påse man kan ha matlådan i ;-)
 
Lite söt är den allt. Blir super att ha med ett par tights till nu på hösten.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: