Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Sophiahemmet och skoshopping

Kategori: Shopping

Idag var jag på Sophiahemmet för att kolla näsan och ta ur plastskenorna. Åh vilken lättnad och gissa vad, jag kan andas genom näsan!! Låter kanske inte så himla märkvärdigt men jag har i princip inte kunnat andas genom näsan utan nässpray på ca 1.5 år. Hoppas hoppas det håller i sig. Jag blev sjukskriven resten av veckan också ,är väldigt trött och läkaren trode det berode på läkningsprocessen.
Hemma igen var jag med på ett jobbmöte som inte direkt gjorde mitt humör på topp :-(
För att trösat mig lite blev det lite shopping. Tyvärr inte till mig själv men lilla N fick sig ett par till vinterkängor så nu är hon färdig skodd. Hittade ett par Kamik hos Addnature för halva priset, perfekt!! Helt vattentäta skall dom vara och med urtagbar innersocka. Snygga är dom också.
 
Nu skall vi fira kanelbullensdag en dag i förskott, det ni....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: