Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Packa mammas kappsäck

Kategori: Semester

Nu börjar det brännas, imorgon klockan 04.00 plockar jag upp K och 04.15 går taxin från E. Okristligt tidigt men eftersom vi flyger utan barn inbillar jag mig att man kan sova eller iallafall vila på planet. Sen är det all in i 3 dagar så får vi sova på planet hem som går nästan lika tidigt.
Ska bli så skönt att komma iväg. Tyvärr verkar inte vädret bli det bästa men hellre är jag i ett regnigt Barcelona än ett regnigt Stockholm.

Väskan är packad, nästan. Har inte bestämt vilka skor som skall med. Sen måste jag nog ta med en liten handväska, kameran och en bok. Glömmer jag något lär man ju kunna köpa det där, fast inte en kamera kanske, känns lite onödigt...

Fina råååsa väskan som jag är lite kär i

Kommentarer


Kommentera inlägget här: