Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Nellypengar

Kategori: Shopping

 
Jag har haft ett ärende med Nelly.com ett tag nu, det började med att jag beställde ett par Minnetonkas på REA  till lilla N och de skickade fel storlek. Jag mailade såklart  deras kundservice och sa att jag ville ha ett par nya men i rätt storlek. Förslaget jag fick var att jag skulle returnera skorna och sen lägga en ny beställning så skulle dom sätta in 60:- i Nellypengar-. Eftersom en retur kostar 35:- och ny fraktavgift 39:- tyckte jag inte förslaget var aktuellt. Varför skall jag lägga ut pengar när dom gjort fel? Tillslut hamnade jag hos deras Quality Group, då var skorna såklart redan slut men vi kom fram till att jag skulle beställa ett par andra till ordninarie pris så skulle de dra av halva priset dvs 300:-.Det kändes OK så jag returnerade de skorna jag fått fel och beställde ett par nya (på faktura ville vara på säkra sidan efter allt strul) Vad händer, jo efter ett par dagar får jag ett mail som säger att det var fel i deras lagersaldo och skorna är slut.SUCK!! Mailade Quality Group igen och dom satte in 300:- i Nellypengar. Igår kollade jag igenom deras REA och hittade lite fina saker.
 
En söt tunika till lilla N från Little house of Commons
En bikini från Mee Too, också till lilla N
 
Ett par badbyxor från Name it till stora N
Och så en sommarklänning till mig från Vero Moda
För allt det här betalade jag 16:- plus frakt alltså 55:- Det kallar jag valuta för pengarna. Nu gäller det ju bara att vänta och se om jag får hem allt och om det är i rätt storlek.....
 
 Alla bilder lånade hos Nelly.com

Kommentarer


Kommentera inlägget här: