Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Mys

Kategori: Familjen

Usch vad trött jag är. Borde jag inte vara pigg? Jag har ju precis haft semester. Tror det var den mycket tidiga flighten hem som liksom åt upp den sömnbank man sparat ihop. Dessutom börjar jag få ont i halsen.
Idag efter middagen låg jag och lilla N i stora sängen, mös, spelade padda (lilla N) och pillade med telefonen (jag)
Så fylldes mys och gos banken upp som sinade lite i Barcelona.
Inget ont om min reserumskompis men jag "tjejar" hellre med lilla N :)

Myyyyys

Kommentarer

  • K säger:

    Förstår att jag inte kan mäta mig med N, men lite mysigt var det allt att ligga och småprata fram på småtimmarna!

    2012-10-22 | 23:53:10

Kommentera inlägget här: