Hemma på ön

Om livet, familjen, shopping, kakbak, inredning och annat smått och gott som gör livet så mycket roligare att leva

Mössor

Kategori: Familjen

Jag är en sån klädnörd. Ungarna behöver nya mössor och jag har spenderat aldeles för mycket tid på att surfa runt och leta mössor på nätet. Igår fick jag en REA kod på 15% på Babyshop så tänkte jag att det var lika bra att slå till. Så efter att tittat runt på deras sida i sådär en timme hade jag äntligen kommit fram till vilka mössor det skulle bli. Dom skall ju inte bara vara fina, ungarna skall ju sätta på sig dem också, inte det lättaste.
Till stora N blev det en Molo mössa i mmp (som andas) vilket är bra för han springer omkring och spelar fotboll mest hela dagarna
Till lilla N blev det en tjejigare variant från Lively. Hon är lite lugnare och är inte i samma behov av en funktionsmössa som storebrorsan. Mössan är jättesöt men jag är inte 100% nöjd med färgen, matchar inte riktigt hennes ytterkläder, men det får gå...
Sen hittade jag en klänning från More stories på REA som jag inte kunda låta bli, den var ju nästan gratis....
 
Beställde igår och de låg i min brevlåda idag, det kallar jag snabb leverans!! Gratis frakt också, gillas skarpt!!
 
Biderna från Babyshop.se

Kommentarer


Kommentera inlägget här: